خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پایان نامه شناسایی ورتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی


چکیده: در پژوهش اسم به سمت بررسی   شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر جذب منابع مالی بر اساس مدل آمیخته بازاریابی در شعب بانک کشاورزی استان مرکزی پرداخته شده است. روش تحقیق مورد استعمال باب این پژوهش، توصیفی   - تحلیلی بوده است . این تحقیق از نوع کاربردی و از بعد زمان مقطعی است. اجتماع آماری تحقیق شامل تمامی کارکنان و مدیران شعب بانک کشاورزی استان اسم به تعداد 175 نفر و حجم نمونه برابر با 120 نفر می­باشد . نمونه گیری از سنخ تصادفی آسان و به منظور ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.