خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مقاله با عنوان: بررسی رابطه بازارمحوری و ارزش مشتری: مروری بر ادبیات موضوع


چکیده : عالمگیر شدن تجارت و پوی اتر شدن اسم های رقابتی، نقش مشتریان را در سازمان ها تغییر داده است. تمام چه سازمان بتواند شناخت بیشتری از نیاز های مشتریان و هم قید این‌سان فعالیت های رقبا و عوامل تأثیرگذار بر شرایط بازار بدست آورد و این اطلاعات را در کلیه سطوح سازمان پراکنده کند، از توانایی بیشتری برای بقا در بازار رقابتی برخوردار خواهد بود. ازاین‌رو بازارمحوری قادر است حرف خلق ارزش برتر برای مشتری عملکرد سازمان را ارتقا بخشیده و موجب مزیت رقابتی شود. مقاله حاضر ادبیات موضوعی بازار آسه‌ای و خلق ارزش برتر را ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.