خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

مقاله با عنوان: تبیین و بررسی رابطه میان هوشمندی رقابتی و هوشمندی سازمانی


چکیده : توسعه تکنولوژی و رشد تجارت جهانی، امروزه به این مفهوم است که محیط تجاری به سمت سرعت و دایم در حال تغییر است. مدیران افزون از این نمی توانند برای تصمیم گیریهای راهبردی به مکاشفه و شهود تکیه کنند. در افزون‌تر کارها پاداش یک تصمیم نادرست غیر قابل چشم پوشی است. شرکتها برای عرضه ارزشی بالاتر و تأمین تراضی مشتریان در هر زمینه ای، به اطلاعات نیازمندند. آنها باید اطلاعات بسیار زیادی از شرکتهای رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند و همچنین همواره باب حال آموزش و کسب دا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.