چکیده:وقوع رویداد هایی مانند گسترش همچشمی و اهتمام همه جانبه واحدهای اقتصادی برای احراز رتبه برتر ضرورت توجه به کیفیت کالا و خدمات ارائه شده را اجتناب ناپذیر کرده است. یکی از عوامل موثر بر چگونگی خدمتها در سازمان های خدماتی سرمایه های فکری سازمان است که در این پژوهش مورد توجه قرار گرفته است. بانک ها به سمت آغاز یکی از اجزای مهم اقتصاد هر کشور ، برای ورود به بازارهای جهانی ناگزیر از داشتن نظامی کارامد که بتواند با مدیریت مناسب منابع و ارتباط موثر با مشتریان، نوع خدمات مورد نظر ایشان را به شکلی موثرتر از ر ...