خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

بازاریابی در خرطوم فیل


با گسترش دنیای ارتباطات و به‌ویژه ایجاد کانال جهانی اینترنت، الحال مشتریان با عضویت در شبکه‌های اجتماعی، تجربیاتشان را با یکدیگر در میان می‌گذارند و از این رو، بازاریابان نسبت به گذشته با مشتریانِ آگاه‌تری روبه‌رو هستند و هر مشتری، فردی مدعی و مطلع است و تنها استفاده از روشهای سنتی و منسوخ در بازاریابی برای پیروزی در فرایند ارزش‌آفرینی و کسب ثروت از علم، در مورد کالاها و خدمات دانش‌بنیان کفایت نمی‌کند. حرف آنجا که به سمت سوابق مخترعان ایرانی مربوط میشود، تبدیل دا ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.