
امروزه بحث تجارت الکترونیکی درصدر اولویت های سازمانها و شرکت ها رسم گرفته است. درواقع اینترنت و تجارت الکترونیکی برای بسیاری از صنایع به روش ایجاد سروکار با مشتریان و سهامداران، ارائه محصولات/خدمات و فروش الکترونیکی تبدیل گردیده است. وب سایت به منظور برقراری بستگی با مشتریان و تسهیل تعاملات تجاری مورد استفاده رسم می گیرد. از اینرو شرکتها نیازمند اطلاعاتی در ارتباط با وب سایت خویش هستند تا بدین وسیله اثربخشی و قابلیت استفاده از آن را ارزیابی و بهبود دهند. در تحقیق اسم به ارائه متغیرهای بااهمیت و چ ...