خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

خرید فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

پرسشنامه تاثیر برند و ابعاد آن بر رفتار مصرف کننده doc


این پرسشنامه دراای 32 سوال و 4 بعد وفاداری به برند، تداعی برند، کیفیت ادراک شده و آگاهی از برند می باشد و بر اساس تماشا پروفسور دیوید آکر طراحی شده است. سوالات به تفکیک هر مولفه آشکار شده است و پرسشنامه دارای اصل خارجی معتبر می باشد و برای تحقیق در مورد شرکت ها، کارخانجات، فروشگاه هاو ....... در سطح کارشناسی ارشد و تا اجتهاد پرسشنامه مناسبی است ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.